Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 31 października 2011

Więcej mocy

Pewnie wszystkie wiecie co trzeba robić, aby mieć piękne, lśniące włosy  - oczywiście karmią nas tymi informacjami w prasie, telewizji, internecie... I co z tego? Nie wiem czy któraś z Was ma tyle cierpliwości, żeby tych wszystkich zakazów i nakazów przestrzegać. Ja przyznam że czasem łamie je świadomie, z pełną odpowiedzialnością. No bo jak można nie użyć suszarki spiesząc się rano do pracy? Albo jak nie prostować włosów, kiedy to właśnie w idealnie prostych wygląda się naprawdę zabójczo... Sami widzicie, czasem cel uświęca środki.
Ja właśnie tak myślałam przez długi czas - nic się nie stanie, jak tym razem wysuszę włosy gorącym powietrzem, nic mi ie będzie, jak je dziś wyprostuję. No i okazało się, że sama sobie zrobiłam krzywdę. Nawet nie wiem kiedy moje włosy stały się matowe i suche. Nie mam pojęcia, dlaczego moja piękna dotychczas czupryna stała się szorstka i napuszona... Po kilku dniach rozpaczania stwierdziłam, że nie ma co marudzić, trzeba wziąć się w garść! W końcu musi być jakiś sposób, aby odzyskać dawne piękne włosy!
Oczywiście pierwszym krokiem było przeczytanie for internetowych - nie ma sensu kupować czegoś, czego nikt nigdzie nie poleca. Postanowiłam zatem udać się do apteki, bo wiele osób zachwalało właśnie skuteczność działania kosmetyków aptecznych. Po długich rozważaniach i dyskusjach z panią farmaceutką, zdecydowałam się nabyć odżywkę Biokapu. Używałam dotychczas ich farb, ale odżywka była dla mnie nowością. Postanowiłam jednak spróbować. Po powrocie do domu od razu przystąpiłam do mycia włosów i nakładania odżywki.
Od tamtego dnia minął już miesiąc i powiem Wam, że moje włosy powoli wracają do dawnej formy! Co prawda jeszcze do końca się nie zregenerowały, ale ich stan jest już zadowalający! Odżywka Biokapu jest rewelacyjna, jestem pewna, że żadna inna nie poradziłaby obie tak dobrze z odbudową jak ona. No i teraz już zawsze będę pamiętać, że lepiej unikać częstych kontaktów z prostownicą i suszarką!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz