Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 6 lutego 2012

Karnawał, hej!







Ostatnio pisałam Wam o moich pomysłach na stylizację walentynkową, dziś trochę bardziej imprezowo! Każda z Was ma zapewne szansę choć raz zabawić się w karanwale! Ja w karnawale lubię zaszaleć dlatego też mój wygląd musi być trochę zwariowany :)








 W tym roku stawiam na cekiny! Dla mnie to absolutny hit sezonu, kto chce być na czasie musi błyszczeć! Najlepsza jest oczywiście cekinowa sukienka, ale jeśli nie macie tyle odwagi, możecie wybrać tylko cekinowe dodatki, np. torebkę.




Ważne jest, żeby nie przesadzić – jeśli zdecydujecie się na jeden charakterystyczny element stroju, reszta musi być stonowana, załóżcie matowe kryjące rajstopy i ograniczcie biżuterię.

W stworzeniu ciekawej stylizacji pomagają też ozdoby do włosów. Ja jestem ich wielką fanką, ponieważ nawet na co dzień, kiedy nie chce się nam spędzać długich godzin przed lustrem, fajna opaska czy spinka może zupełnie odmienić nasz look.






Kiedy miałam jeszcze dłuże włosy, najbardziej lubiłam robić z nich jakiś roztrzepany kok, a całość przyozdabiać opaską.





Teraz niestety muszę zadowolić się fajną spinką, bo koka raczej z moich włosów nie wyczaruję :)






A na koniec coś co zawsze mi się podobało, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować – maska! To jest dopiero prawdziwy karnawał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz