Szukaj na tym blogu

piątek, 16 marca 2012

Zawsze z zazdrością spoglądałam na dziewczyny, które mają piękne, naturalne loki czy fale... Kręcone włosy wydawały mi się niezwykle piękne, seksowne, a ja niestety mogłam tylko o nich marzyć. Kręcone włosy są bowiem świetną fryzura same w sobie - nie wymagają wielkiej stylizacji zarówno na co dzień, jak i na wielkie wyjścia. Olbrzymie było zatem moje zdziwienie, kiedy "kręcona" koleżanka powiedziała, że włosy są jej przekleństwem. Specjalnie dla niej postanowiłam zagłębić się w temacie i dowiedzieć się wszystkiego o pielęgnacji loków, może i Wam moja wiedza się do czegoś przyda!

Właścicielki kręconych włosów, muszą przede wszystkim pamiętać, że ich czupryna jest bardzo podatna na przesuszenia. Kręcone włosy nie mają też gładkiej struktury, przez co nie są tak lśniące jak proste, które niczym gładka tafla odbijają światło. Dlatego bardzo ważne jest używanie produktów do pielęgnacji i stylizacji stworzonych specjalnie dla włosów kręconych, ponieważ to pomoże wydobyć piękny skręt.


Jeżeli macie kręcone włosy, powinnyście jak najczęściej pozwalać im schnąć bez suszarki. Będą się wówczas mniej puszyć i lepiej układać. bardzo ważna zasada pielęgnacji włosów kręconych - nie czeszemy suchych włosów! Zbyt często rozczesywane włosy będą wyglądać jak siano - najlepiej rozczesać włosy zaraz po myciu, a potem ewentualnie przeczesywać je palcami.

Na co dzień warto używać lekkich kosmetyków, odżywki do spłukiwania oraz pianki poprawiającej skręt. Do wieczornych stylizacji możecie używać też lakieru. Umiarkowane stosowanie kosmetyków do stylizacji jest bardzo ważne - jeżeli przesadzicie z ich ilością zamiast pięknych sprężystych loków będziecie miały obwisłe strączki :)

Dziewczyny, mam nadzieję, że moje uwagi pomogą Wam w pielęgnacji Waszych niesfornych czupryn i dzieki temu staną się one Waszą dumą :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz