Szukaj na tym blogu

środa, 30 listopada 2011

Imprezowo

Witam!

W ostatnią sobotę miałam okazję być ma wspaniałej imprezie andrzejkowej! Świetne miejsce, świetni ludzie, śiwetna muzyka – jednym słowem idealnie :)


Przyznam Wam jednak, że przed samą imprezą miałam spory problem – kompletnie nie miałm pojęcia jak się uczesać… Chciałam olśnić znajomych, których nie widziałam jakiś czas więc to musiał być coś naprawdę ekstra!

Wiadomo, że żadna fryzura nie wygląda efektownie na zniszczonych wyblakniętych włosach. Tydzień wcześniej odświeżyłam więc kolor Biokapem i z jeszcze większą goliwością stosowałam moją kurację olejkiem i odżywką Biokapu. W sobotni ranek orzekłam, że włosy są w wystarczająco dobrym stanie. Nadszedł więc czas poszukiwań fryzury… Przejrzałam masę stron internetowych i udalo mi się znaleźć fryzury zgodne z najnowszymi trendami. Ponieważ Karnawał juz niedługo, przedstawię Wam je :)







Fryzura z grzywką na bok będzie odpowiednia dla dziewczyn z pociągłą twarzą – grzywka optycznie skraca czoło. Do ułożenia włosów przyda się pianka zwiększająca objętość. Wystarczy wysuszyć włosy na szczotce i upiąć grzywkę z boku. Prawda, że proste? A jakie efektowne :)











Druga fryzura, która mnie urzekła będzie świetnym rozwiązaniem dla dziewczyn z długimi włosami. Niestety nie mogłam sobie na nią pozwolić, bo fryzura ta wymaga nienagannej cery, a ja jej nie posiadam… Ułożenie tej fryzury jest banalne :) Wystarczy zebrać włosy w wysoki kucyk, ułożyć z nich luźny kok i założyć opaskę na granicę czoła i włosów. Fryzura wygląda też bardzo fajnie, jak jest trochę potargana :)











Trzecia i ostatnia fryzura, która mi się spodobała to klasyczne fale. Im dłuższe włosy, wym fryzura bardziej efektowna :) Ja robię fale na dwa sposoby – nawijam wilgotne włosy na wałki lub suche włosy kręcę lokówką. Ten drugi sposób jest dość szkodliwy, ale szybszy więc uczciwie się przyznam, że czasem go stosuję… W falach ważne jest też utrwalenie – jeśli chcemy, aby nasz fryzura przetrwała szaleństwa na parkieci, koniecznie musimy spryskać ją lakierem.



Ja na andrzejkową imprezę wybrałam roztrzepany koczek z opaską i powiem Wam, że czułam się w tej fryzurze naprawdę dobrze :) Loczki zamierzam wyczarować sobie na wigilijną kolację, a grzywkę na bok przypnę sobie na sylwestra :) A Wam jak się podobają fryzury, które wypatrzyłam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz